Sunday, March 11, 2007

Welcome to S-Q's Blog! The Spin, I'm In!

Oh It's Tasty...

40 comments:

S-Q said...

GEF:

Cool! This is such a fun song!! ;)

calamityjane said...

Hi, s-q.
"Put a Lid On it". Cool video. Cool song. Also the Bush administration's theme song. I think the lid's blowing off now, finally. LOL.
How are you tonight? I had a great day. Happy Sunday. :D

Global_Evildoer_Fighter said...

Hi CJ,

Get ready to take your country back baby, because it was ours to begin with..

Every American will know that they are loved again!

*Cheers*

S-Q said...

CJ,

Happy Sunday to you too! :)

Yep, that song makes me want to jump up and dance!
hehe

calamityjane said...

Hi, GEF. I'm ready to take back my country. Can't wait.

calamityjane said...

s-q, justice makes me wanna get up and dance. ;D

Global_Evildoer_Fighter said...

CJ,

You deserve it CJ...Go girl...Dance!

;)

S-Q said...

CJ,

No dancing on the table though! And, no banging on pots and pans! LOLMAO

calamityjane said...

HeeHee. If I danced on the table I'd probably fall off of it, like on funny home videos.

S-Q said...

Well, have someone recording it when you do and maybe you will win! LMAO

calamityjane said...

LOL. So, do you think Gonzo will resign/ be removed? I think Bush will just ignore the whole thing like he always does.

Global_Evildoer_Fighter said...

CJ,

Yep, Gonzo and Gerbil will just ignore it but I have a Surprise package for Gonzo! ;)

Oh that ain't working...

S-Q said...

GEF & CJ:

I hope Gonzo likes surprises! LOL

calamityjane said...

I wonder what that surprise package is?

calamityjane said...

Your blog is great,BTW. I need to work on mine. Some day.

S-Q said...

Thanks CJ! I've been working on it and trying to make it better...I think I'm getting there! LOL

Your blog is nice..I was on there the other night and saw your hugs video. That is a wonderful video! :)

calamityjane said...

You're doing great. I like the feel here. It's welcoming.

S-Q said...

Good and I want everyone to feel welcome... thanks! ;)

S-Q said...

I think GEF should be the Ambassador of the blogosphere! ;)

calamityjane said...

;D. Well, I better turn in for the night. See you tomorrow. Peace and love to all.

S-Q said...

So, be careful on that table, huh? hehe

See you manana!

Goodnight CJ!

Global_Evildoer_Fighter said...

Ambassador ?

Woo Hoo! So then I get a quick promotion from being the garbage man in your Blog s-q ?...

Geez, you know sniffle, I'm really just happy to serve here because the people who work here are so nice!

I'm gonna have to get a Manicure s-q if I'm gonna serve the customers..

LOL*)

S-Q said...

Yep! From garbage man to Ambassador..just like that! I promote the good people fast! hehe

A manicure, huh? Well, make sure those nails are as shiny as your shoes! LOL

Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

Ok, no problem s-q, The female guest will just call me Tan and Muscular cabana boy...

Ladies, If you need a massage, I'm here to assist after a long hard day of Political stuff that I know nothing about(LOL*)!

S-Q said...

You are such a flirt! I may have to lock you up in that closet again but I might be in there with you! ;)

Political stuff that you know nothing about...uh-huh! LMAO

Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

Ok, you can lock me up but remember...

Not until I snag Ambien, Gonzo, and Porkrind....

I never want to be accused of being a slacker! ;) Hee hee hee!

S-Q said...

Yeah, you have to EARN that $2.00/hr that I'm paying you!

Cheap labor without outsourcing, what a concept!! LOLMAO

Bring in those 3 evildoers and I will give you a raise to $4.00/hr! hehe

Global_Evildoer_Fighter said...

You got it s-q...

I'll work real hard for that $4.00 and get you Gonzo, Porkrind, Ambien and I'll even deliver the Gerbil in a ready to bake pan for convenience!

After all, After you've pissed off Geronimo's tomb by stealing his Bones you should be able to take a break from being Prezildent Despondent!

LOLMAO*)

S-Q said...

Wow! 4 for the price of 3! What a deal! I like your math! LOL

Yeah, tell that Prezildent Despondent that we want Geronimo's bones returned back to the sacred burial grounds..and pronto!

(Oops! that was sacred not scared! LOL)

Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

I tried to tell him s-q, but Prezildent Despondent is too stupid to listen..

I'm gonna need a microphone and a woman that looks like Condi to snatch me that evildoer! Hee hee hee!

S-Q said...

You might try handing him a basketball..I've heard that he is really good at that! LOL He dropped that basketball just like he dropped his poor dog, Barney! But, Shug, well now that is another story.. hehe

S-Q said...

Minor Ripper has that video on his blog.. Bush trying to dribble a basketball! Have you seen that yet? ROFLMAO

Minor's link is on my blog..

anthony said...

good to see some of the "usual suspects" on this blog.

Breaking News!

The Neo-Cons Get Equal Footing with Churchill!

Anonymous said...

Congratulations S-Q!!


You've just inheireted the Faux Fitz's Anons!


You must be so proud!

Anonymous said...

http://rawstory.com/news/2007/Report_Army_ordering_injured_soldiers_to_0312.html

Sorry, don't have time to hyperlink this. Please go read. This is outrageous, obscene and we need to do whatever we can to stop this! Hope you will write something about this and link to it. Nice blog here!

S-Q said...

Good Morning Everyone! :)

Happy Monday!

Thanks, anon @7:27, for the link and I will definitely post that article! What a sad, tragic situation our troops are in now! We need to get them out of there asap! No more...bring them home!

Anthony, that pic was hilarious! hehe

bbl..

S-Q said...

P.S.

Girls, that GEF is quite the party boy! He kept me up late last night but we had a lot of fun! LOL

GEEZERPOWER said...

ZZZZZZZZzzzzzzzzz.......*
Hay....Wazzup over here. I'm checkin in and ready for some spin on the Yang and yin.

Yowza...Old Deadeye Dick called for the pardon of Nixon and is now calling for the pardon of the little Cajones'. I wonder who is going to pardon him...Heehehehe

S-Q said...

Hey there Geezer!

How is everything up your way? ;)

I'm just having some lunch here..and answering emails..

Yep, "Shooter" thinks he is above the law, well, I have news for him! He isn't and his time is coming...Justice is around the corner for Shooter! hehe

S-Q said...

Senator to call on Treasury Department to investigate if Halliburton increasing business with Iran... Developing...Raw Story

See what I mean Geezer? Shooter is involved in this...