Tuesday, March 20, 2007

FROM THE OVERNIGHT DOJ DOCUMENT DUMP

by S-Q @ 8:54 AM MDT

Firedoglake

Email from Sampson to Elston, 11/7/06 6:21 PM.

"Please review and provide comments ASAP. I'd like to get this to Harriet tonight, if possible."
The document pasted into the email is headed, "PLAN FOR REPLACING CERTAIN UNITED STATES ATTORNEYS"

"Step 1 U.S. Attorney calls: On or about November 8-10, Mike Battle contacts the following U.S. Attorneys:" Listed are Charlton, Lam, [two blanked out], Chiara, Bogden, [blanked out], McKay, Iglesias.
Game plan for what Battle tells them

"Step 2 Senator calls: On or about November 8-10 (very important that Senator calls and U.S. Attorney calls happen simultaneously), Bill Kelley or appropriate Associate Counsel contacts the following Senators:" Listed are Kl re Charlton, [three blacked out], Ensign re Bogden, [one blacked out], Domenici re Iglesias.

17 comments:

S-Q said...

This is only the beginning...there will be more 'dirt' coming..

pack up yer bags Gone-Zo and Turdblossom!

LOL

Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

quote: This is only the beginning...

You can say that again! ;)

Quzi said...

I found these two comments at FDL that I wanted to share with JBs on the common threads running through the selection of attorneys fired:

1) "One interesting little geographic point….look on a map where most of these USA’s are from….
CA, AZ, NV, WA, NM

Anyone see a pattern there?"

2) "Actually, there are several overlapping patterns:

– All are in Circuit Court of Appeals District 9 (labeled at one point in Wikipedia as the “most liberal” district);

– All have Native American tribal lands and constituents;

– All have Enron exposures;

– All have some link back to Abramoff;

– All are believed to have an area designated tenatively as “Energy Corridor” by FERC. "

Bloggers rule!!! It WILL be bloggers that take this WH down! I'm conivinced of that.

S-Q said...

GEF:

I believe this will bring Impeachment!

Quzi said...

This is the apex of all the other scandals - Cunningham, Abramoff, etc...we cannot let this scandal die!

Impeachment actually looks too nice for these crooks! LOL

Global_Evildoer_Fighter said...

s-q, Quzi,

quote:
– All have some link back to Abramoff;

Abramoff has Links to AIPAC which has links to the Israeli Lobbyist Spy Ring that is currently under Investigation.

The Govt is claiming National Security but everyone knows that lame dog excuse don't hunt.

Israel is heavily influencin American Foreign Policy and Even Holy Joe and McCain are gonna get burned on this one!!

They're all going down in flames..

Hee hee hee!

Global_Evildoer_Fighter said...

Quzi,

Cunningham, Abramoff, AIPAC, PNAC..

Here we come Ambien(Cheney)..

:)

S-Q said...

GEF:

They always claim security but it's nothing more than covering their butts! Those evildoers are running scared...as the flames catch up to them! LOL

S-Q said...

Q:

Btw.. That is all very interesting... Enron, Abramoff, etc..

GEF:

Yep, it's all tied together, isn't it? It was all part of the plan! AIPAC, PNAC, CIA Leak, Enron, Abramoff, etc.

Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

The final link is gonna be Brent Wilkes and ex CIA Director Kyle Dusty Foggo and their ties to AIPAC and Mossad!

How close did the Ousted Prosecutor get to that discovery.

That's the ticket that will bring down the NeoCons baby....

Everyone is gonna look behind the curtain and see who OZ really is...

Then everyone will see H.W. Bush, David Rockerfeller and other familiar faces...

Bwahahahahaha!

S-Q said...

Impeachment actually looks too nice for these crooks! LOL
------------
Q:

Yes it does but if it gets our country back in order and returned to the people...then that works for me! ;)

S-Q said...

Then everyone will see H.W. Bush, David Rockerfeller and other familiar faces...
---------------
GEF:

Are you including the Bilderbergs amongst those faces? hehe

Global_Evildoer_Fighter said...
This comment has been removed by the author.
Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

quote: Are you including the Bilderbergs amongst those faces? hehe

Forget Conspiracy names s-q.

Just say Ultra Rich Bankers...
Oh and Look to UAE and the Saudis too!

Everything leads back to the Group of 10(Economic).

Shhh...

S-Q said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Global_Evildoer_Fighter said...

s-q,

oops..I was day dreaming...

Brent Wilkes

Was involved with

Duke Cunningham

and

Kyle Dusty Foggo

and

Everyone Knows that H.W. Bush has Deep Ties with the CIA even to this Day.

How much you want to bet me that the flames are pestering people in high places ?

Hee hee hee!

S-Q said...

GEF:

Gotta watch those day dreams...LOL

Absolutely, the problems in the WH are affecting those other evildoers too! Burn baby burn! LOL